همه چیز از همه جا

دانستنیهای علمی و ...

همه چیز از همه جا

دانستنیهای علمی و ...

چیزهایی که درباره عینک نمی دانستید

عینکی با قابلیت فیلم برداری

 گرانترین عینک دنیاست که قابلیت فیلم برداری هم دارد.کیفیت فیلم برداری این دوربین به اندازه تماشای 1200 vuzix star عینک یک تلویزیون 60 اینچی از فاصله سه متری است و برای داشتن این عینک باید 5 هزار دلار پول بدهید.



خلبان های پرطرفدار

پرفروشترین عینک آفتابی یک سال گذشته در دنیا ، عینک آفتابی مدل خلبانی مارک تام فورد بوده ایت. این مارک به چالرز هم معروف است.


ادامه مطلب ...

7 باور غلط در مورد مواد غذایی

از قدیم گفته اند، شما نشانگر آنچه هستید که می خورید، اما این گفته چندان هم صحیح نیست. ممکن است کسی سبزیجات بخورد اما هیچ شباهتی به کلم نداشته باشد. همینطور غارنشینان با اینکه ماموت و فیل به عنوان غذا می خوردند، اما هیچوقت عاج در نیاوردند. هویج هم با اینکه برای بینایی بسیار مفید است، اما به شما بینایی نمی دهد که بتوانید درون همه چیز را هم مثل اشعه ایکس و رادیولوژی ببینید.

 

اینها عقایدی در مورد مواد غذایی هستند که به روح و روان ما نسوخ کرده است و قرنها غذاهای زیادی را از چشم ما انداخته اند. عقایدی که در این مقاله به آنها اشاره میکنیم به کلی منسوخ شده اند اما هنوز هم در نظر ما واقعیت دارند. اما دیگر وقتش رسیده است که آنها را از ذهنمان بیرون کنیم.

ادامه مطلب ...

20 روش برای تحت تاثیر قرار دادن رییس اداره

همه می خواهند به بهترین وجه در محل کار ظاهر شوند تا اطمینان یابند که پله های ترقی را طی خواهند کرد و ترفیع رتبه خواهند گرفت. در این مورد فکر کنید، چه کاری باید بکنید تا بتوانید از سایرین جلو افتاده و نظرها را جلب کنید؟

 

تصور ما بر این است که برای جلو افتادن از سایرین، حتماً باید کارهایی عجیب و باورنکردنی انجام دهیم و تا آنجا که می توانیم کار کنیم. اگر چه درازای کلیه این زحمات حقوق دریافت خواهیم کرد، اما این کافی نیست.

 

یک نکته را برایتان بازگو میکنم، چه در زندگی خصوصی و عاطفیتان و چه در زندگی کاریتان، فقط جزئیات مهم هستند. اینکه لباسی مناسب بپوشید، تلفن های  خصوصیتان را کوتاه کنید و در کارهای گروهی شرکت کنید ممکن است بسیار موثر باشد. در اینجا به مواردی اشاره  خواهیم کرد، که با انجام آنها صد در صد مورد توجه رئیس قرار خواهید گرفت.  

ادامه مطلب ...

"الله "

به گزارش پایگاه خبری تقریب به نقل از مجله "المجتمع"، تیمی ازدانشمندان آمریکایی دریافتند که برخی ازگیاهان استوایی فرکانس هایی ما فوق صوت از خود صادرمی کنند که به وسیله دستگاه های پیشرفته علمی ثبت شده است .

دانشمندانی که حدود سه سال به تحقیق و مطالعه این وضعیت حیرت آور پرداختند، دریافتند که این پالس های ما فوق صوت به الکتریسته نوری تبدیل شده و بیش از صد مرتبه در ثانیه تکرار می شوند .

یک تیم آمریکایی این آزمایش را در برابر یک گروه علمی در انگلیس انجام دادند که در بین این گروه، یک دانشمند مسلمان هندی الاصل نیز قرار داشت.

بعد از 5 روز آزمایش، گروه انگلیسی ازاین مسئله بسیار شگفت زده شدند ولی دانشمند مسلمان انگلیسی گفت : ما مسلمانان این مسئله را در 1400سال پیش تفسیر کرده ایم. دانشمندان از این سخن وی بسیار حیرت زده شدند و اصرار کردند که آن را برایشان شرح دهد. دانشمند مسلمان این آیه قران را قرائت کرد:"وهیچ موجودی نیست جز آنکه او را به پاکی می ستاید ولی شما ذکر تسبیحشان را نمی فهمید. او بردبار و آمرزنده است ".

زمانی که اسم جلاله "الله " بلند شد ، پالس های مافوق صوت به الکتریسیته نوری تبدیل و بر روی مانیتورها ظاهر گشت.

پروفسور" ولیام براون"، مسئول این تیم تحقیقاتی با این دانشمند مسلمان برای شناخت دین اسلام به گفت و گو پرداخت و دانشمند مسلمان برای وی دین اسلام را تشریح کرده ویک جلد قرآن مجید به همراه تفسیر آن به زبان انگلیسی را به وی اعطاء کرد .

براون شهادتین را گفت و مسلمان شد .


11 ماده افزایش دهنده طول عمر

 فکر می کنید راز زندگی جاودان کشف شده است؟ در فیلم های سینمایی مثل "آسمان وانیلی" و "آستین پاورز" می بینیم که می توان با منجمد کردن جسم به آن زندگی جاوید داد. اما هیچگاه خود را از این تخیلات دور نمیکنیم  تا ببینیم که در دنیای واقعی چطور میتوانیم طولانی زندگی کنیم.

 

خوب است بدانید که با خوردن بعضی مواد غذایی می توانید به این مسئله کمک کنید و به طول عمرتان بیفزایید.

 

این مواد غذایی که به خاطر همین مسئله مشهور شده اند، حاوی دسته ای ویتامینها و مواد شیمیایی مخصوص هستند که به شما برای مقابله با بسیاری از بیماری های کشنده کمک می کند. در اینجا به دسته ای از این مواد غذایی اشاره می کنیم.

ادامه مطلب ...